– بیان قوانین حاکم بر جلسات
– آشنایی اعضا با مفهوم خودناتوان­سازی و جرات ورزی
جلسه دوم
هدف ها
-آشنایی اجمالی با راهبرد تصمیم ­گیری مجدد
-آشنایی اعضا با ساختار شخصیت با حالات خود (والد-بالغ-کودک)
جلسه سوم
هدف ها
-آشنایی با مفهوم نوازش
-آشنایی با انواع نوازش­ها
آشنایی با مفهوم بانک نوازشی
جلسه چهارم
هدف ها
-آشنایی با مفهوم نمایشنامه زندگی
– آشنایی با انواع نمایشنامه (بازدارنده­ها و سوق دهنده­ها)
– کشف نمایشنامه زندگی
جلسه پنجم
هدف ها
-اشاره مجدد و مختصر به راهبرد تصمیم ­گیری مجدد
-توضیح در مورد مفهوم عقد قرارداد
– گفتگو در رابطه با مسئولیت شخصی با تک­تک اعضاء و بستن قرارداد با آن­ها
جلسه ششم
هدف
-شناسایی قواعد خانوادگی و بایدها و نبایدها با بهره گرفتن از تکنیک­های شناختی (جدال شناختی، مباحثه، پرسش­های سقراطی….) برای درک تصمیم­های اولیه

جلسه هفتم
هدف ها
-کار بر روی تصمیم­های اولیه، به کمک تکنیک­های گشتالت درمانی (ایفای نقش، وارونگی نقش، صندلی خالی) برای بازسازی مجدد صحنه­هایی که از گذشته به ذهن اعضاء می­رسد.
جلسه هشتم
هدف­ها
-به بحث گذاشتن سوألات بازنگری در مورد تصمیمات (آیا شما مایلید برخی از تصمیم­های اولیه خود را مورد بازنگری قرار دهید؟ آیا این تصمیمات هنوز برای شما مفیدند؟ شما مایلید چه تصمیم­های جدیدی اتخاذ کنید؟)
-جمع­بندی مطالب گفته­شده در مورد ۷ جلسه قبلی با اعضاء صحبت می­ شود و تغییراتی که آن­ها در خودشان احساس می­ کنند در جلسه مطرح می­ شود.
فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
مقدمه
در این فصل به تجزیه و تحلیل داده ­های حاصل از پژوهش پرداخته شده­است. تحلیل­های پژوهشی در دو بخش یافته­های توصیفی و بررسی فرضیه ­های پژوهش ارائه می­گردد.
یافته­های پژوهشی
این پژوهش بر روی دانش ­آموزان پسر سال سوم هنرستان انجام­گردید، میانگین سن دانش ­آموزان برابر ۷/۱۶ با انحراف معیار ۵/۱ بود. در جدول ۱-۴ میانگین و انحراف­معیار نمرات ابعاد خودناتوان­سازی در دو مرحله سنجش (پیش­آزمون و پس­آزمون) به تفکیک گروه نشان داده شده­است.
جدول (۱-۴): میانگین و انحراف­معیار نمرات ابعاد خودناتوان­سازی در دو مرحله سنجش به تفکیک گروه.

ابعاد خودناتو­ان­سازی
گروه
میانگین
انحراف معیار
تعداد

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...