دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل

عنوان :

شناسایی و رتبه بندی عوامل استراتژیک رفع مشکلات صادرات لوازم خانگی با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس در شرکت تولیدی لوازم خانگی آنتیک

استاد راهنما :

جناب آقای دکتر علی حمیدی زاده

نگارش :

محمد جعفری

پاییز ۱۳۹۳

واحدنراق

صورتجلسه دفاع

با تاییدات خداوند متعال جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد آقای:. محمد جعفری به شماره دانشجویی ۹۱۰۹۰۵۶۴۳ در رشته مدیریت بازرگانی –گرایش بین الملل تحت عنوان:

“شناسایی و رتبه بندی عوامل استراتژیک رفع مشکلات صادرات لوازم خانگی با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس در شرکت تولیدی لوازم خانگی آنتیک”

با حضور استاد راهنما، استاد(استادان)مشاور و هیات داوران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق به تاریخ / / ۱۳ تشکیل شد.در این جلسه پایان نامه با موفقیت مورد دفاع قرار گرفت.

نامبرده نمره __________ با امتیاز………………….. دریافت نمود.

استاد راهنما: امضاء تاریخ

استادمشاور(مشاوران): امضاء تاریخ

استاد داور: امضاء تاریخ

مدیرگروه آموزشی: امضاء تاریخ

معاون پژوهش و فناوری: امضاء تاریخ

واحد نراق

تعهد نامه اصالت پایان نامه

اینجانب محمد جعفری دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته مدیریت بازرگانی که در تاریخ ……………………..از پایان نامه خود تحت عنوان

شناسایی و رتبه بندی عوامل استراتژیک رفع مشکلات صادرات لوازم خانگی با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس در شرکت تولیدی لوازم خانگی آنتیک “

با کسب نمره …………….. و درجه …………………..دفاع نموده ام بدینوسیله متعهد می شوم :

این پایان نامه / رساله حاصل تحقیق وپژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده ودر مواردی که از دستاوردهای علمی وپژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و…) استفاده نموده ام، مطابق ضوابط ورویه موجود، نام منبع مورد استفاده وسایر مشخصات آن را در فهرست مربوط ذکر ودرج کرده‌ام .

این پایان نامه / رساله قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی (هم سطح، پایین تر یا بالاتر) درسایر دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی ارائه نشده است .

چنانچه بعد از فراغت تحصیل قصد استفاده وهرگونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و ….ازاین پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم

چنانچه در هر مقطعی زمانی برخلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی ازآنرا می پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط ومقررات رفتار نموده ودر صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت .

محمد جعفری

سپاسگزاری

با تشکر و سپاس از اساتید محترم دانشگاه آزاد واحد نراق و علی الخصوص استاد محترم

جناب آقای دکتر علی حمیدی زاده

که همواره مرا در جمع‌ آوری و تدوین این پروژه یاری نموده اند .

تقدیم

با بوسه بر دستان پدرم

به او که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی سخاوتش یا سکوت و مهربانی اش

به مادر عزیزم

دریای بی کران فداکاری و عشق که وجودم برایش همه رنج بود و وجودش برایم همه مهر

فهرست مطالب

فصل اول

۱ – ۱٫ مقدمه ۲

۱-۲٫ بیان مسأله ۴

۱-۳٫ اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن ۷

۱- ۴٫ اهداف تحقیق ۹

۱-۵٫ سوالات تحقیق ۹

۱-۶٫ روش تحقیق ۹

۱-۷٫ جامعه آماری ۱۰

۱-۸٫ نمونه آماری ۱۰

۱-۹ . ابزار جمع‌ آوری داده‌ها واطلاعات ۱۱

۱-۱۰٫ روش تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات ۱۱

۱-۱۱٫ تعاریف متغیرها و واژه های کلیدی ۱۲

۱-۱۱-۱٫تعاریف نظری ۱۲

۱-۱۱-۱-۱٫ استراتژی ۱۲

۱-۱۱-۱-۲٫تحلیل SWOT 12

۱-۱۱-۱-۳٫فرصت ها و تهدید ها ۱۳

۱-۱۱-۱-۳-۱٫فرصت ها ۱۳

۱-۱۱-۱-۳-۲٫تهدید ها ۱۴

۱-۱۱-۱-۴٫ نقاط ضعف و قوت ۱۴

۱-۱۱-۱-۴-۱٫ قوت ها ۱۴

۱-۱۱-۱-۴-۲٫ضعف ها ۱۵

۱-۱۱-۱-۵٫ تکنیک تاپسیس ۱۵

۱-۱۲٫ قلمرو تحقیق ۱۶

۱- ۱۲-۱٫ قلمرو موضوعی تحقیق ۱۶

۱- ۱۲-۲٫ قلمرو مکانی تحقیق ۱۶

۱- ۱۲-۳٫ قلمرو زمانی تحقیق ۱۶

۱-۱۳٫مدل مفهومی پژوهش ۱۷

فصل دوم

۲-۱٫ مقدمه ۱۹

۲-۲٫ صادرات ۲۱

۲-۳٫ مزایای صادرات ۲۲

۲-۴٫ مشکلات و موانع صادرات ۲۳

۲-۵٫ تعیین نرخ ارز مناسب با صادرات ۲۶

۲-۶٫ صنعت لوازم خانگی ایران ۲۶

۲-۷٫ صادرات لوازم خانگی ۲۹

۲-۸ . برنامه ریزی استراتژیک ۳۰

۲-۹ . ویژگی های مهم برنامه ریزی استراتژیک ۳۱

۲-۱۰٫ شناخت و تحلیل محیط داخلی و خارجی ۳۲

۲-۱۱ . تدوین و طراحی استراتژی ۳۳

۲-۱۲٫ فرایند انتخاب استراتژی ۳۴

۲-۱۳٫ تعیین ماموریت و تهیه بیانیه ماموریت سازمان ۳۴

۲-۱۴ . چشم انداز سازمان(شرکت). ۳۸

۲-۱۵٫ اهداف شش گانه برنامه ریزی در سازمان ۴۰

۲-۱۶ . ماتریس تجزیه تحلیل قوت ها، ضعف ها ، فرصت ها و تهدیدها(SWOT) 42

۲-۱۷ . مراحل ساخت ماتریس swot 45

۲-۱۸٫ بررسی عوامل خارجی * شناسایی فرصت ها وتهدید ها ۴۶

۲-۱۹٫ بررسی عوامل داخلی ۴۸

۲-۲۰٫نقاط ضعف و قدرت صنعت لوازم خانگی ۵۰

۲-۲۱٫ مهمترین راهبردهای میانی برای دستیابی به اهداف زنجیره تامین لوازم خانگی و اداری الکتریکی و الکترونیکی ۵۲

۲-۲۲٫شرکت لوازم خانگی آنتیک ۷۰

۲-۲۳٫ پیشینه پژوهش ۸۵

۳-۱٫ مقدمه ۹۴

۳-۲٫ روش تحقیق ۹۵

۳-۳٫ جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………. ۹۹

۳-۴٫ نمونه آماری ۹۹

۳-۵ . ابزار جمع‌ آوری داده‌ها و اطلاعات…………………………………………………………………………….۱۰۰

۳-۵-۱٫ منابع داده ها ۱۰۰

۳-۵-۲٫ ابزار گردآوری داده ها ۱۰۰

۳-۶٫ روایی و پایایی ۹۹

۳-۶-۱٫ آلفای کرونباخ ۹۹

۳-۷٫ روش تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات ۱۰۰

۳-۷-۱٫ تکنیک تاپسیس ۱۰۱

فصل چهارم

۴-۱٫ مقدمه ۱۰۳

۴-۲٫ شناسایی فاکتورهای مهم SWOT 1058

۴-۲-۱٫ پرسشنامه SWOT 1058

۴-۲-۲٫ تحلیل پرسشنامه با بهره گرفتن از پارتو ۱۰۷۱۰

۴-۳٫ رتبه بندی عوامل استراتژیک با topsis 1135

۴-۵٫جمع بندی ۱۲۴۸

فصل پنجم

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...