کارتیمی

۱۱-۱۲-۱۳-۱۴

مدیریت عملکرد

۱۵-۱۶-۱۷-۱۸

پاداش

۱۹-۲۰-۲۱-۲۲

۳-۶.روایی و پایایی پرسشنامه
روایی به این معنی است که آیا ابزار تحقیق آنچه را که می بایست ، اندازه گیری کرده است یا خیر ؟ برای تعیین اعتبار (دقت) ابزار تحقیق در مورد ابزار اندازه گیری از روش های تست فنی یا ابزار های دقیق استفاده می شود که معمولا ً خطای اندازه گیری مشخص است . در مورد پرسشنامه این تحقیق از آلفای کرونباخ یا ضریب همبستگی بین سوالات مرتبط استفاده می شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

پایایی یعنی تکرارپذیری نتایج اندازه گیری یعنی اگراندازه گیری تکرار شود همان نتایج قبلی بدست می آید.جهت روایی پرسشنامه از اعتبار صوری استفاده می کنیم. بدین منظور پرسشنامه مقدماتی در اختیارکارشناسان، مدیران و استاد راهنما قرار گرفته و آنان روایی پرسشنامه را تایید خواهند نمودند.
جهت سنجش پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. ۳۰ پرسشنامه بین پاسخگویان توزیع شد و ضریب پایایی کل پرسشنامه ۷۲% بدست آمد.
۳-۷.روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
در فرایند تحقیق، پس از گردآوری داده‌ها، گام بعدی شامل تجزیه و تحلیل داده‌ها است.
برخی روش‌پژوهان، تجزیه ‌و تحلیل کمّی را به تحلیل توصیفی و تحلیل تبیینی (یا علّی) طبقه‌بندی کرده‌اند. در سطح تحلیل کمی توصیفی چگونگی توزیع داده‌های تجربی هر یک از متغیرهای مستقل و وابسته از طریق شاخص‌های آماری مناسب بیان می‌شود. در سطح تحلیل تبیینی با علت‌کاوی سروکار داریم و رابطه علّی میان متغیرها جستجو می‌شود. البته برخی دیگر، تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای را هم به انواع تجزیه و تحلیل کمّی اضافه کرده‌اند.
در کلیه‌ی مراحل تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم افزار SPSSکمک گرفته شد. همان طوریکه در فصل چهارم به تفصیل به‌این موضوع خواهیم پرداخت اطلاعات در دو بخش توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل می شود. در قسمت آمار توصیفی داده‌های بدست آمده به صورت جداول و نمودارهایی ارائه گردیده است.همچنین میانگین،درصد،فراوانی،انحراف استاندارد متغیرها را محاسبه می شود.برای تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق از روش های آماری زیر استفاده می شود:
آزمون همبستگی پیرسون
آزمون رگرسیون خطی
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل تحقیق
مقدمه
تجزیه و تحلیل داده ها برای بررسی صحت و سقم فرضیه برای هر نوع تحقیق از اهمیت خاصی برخوردار است. امروزه در بیشتر تحقیقاتی که متکی بر اطلاعات جمع آوری شده از موضوع مورد تحقیق می باشد، تجزیه و تحلیل اطلاعات بعنوان بخشی از فرایند روش تحقیق علمی، یکی از پایه های اصلی هر مطالعه و پژوهش به شمار میرود که به وسیله آن کلیه فعالیتهای تحقیقی تا رسیدن به یک نتیجه، کنترل و هدایت میشوند. داده های خام با بهره گرفتن از نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند و پس از پردازش به شکل اطلاعات در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرند.
اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسشنامه مذکور، در محیط نرم افزاری SPSS با اعمال آزمونهای آماری مناسب با توجه به فرضیات تحقیق، تجزیه و تحلیل گردید و در این فصل نتایج گردآوری شده و تجزیه و تحلیل های صورت گرفته داده ها بر مبنای استنباط آماری و به کمک فنون آماری مناسب، به منظور تأیید یا رد فرضیه تحقیق ارائه میشود.
در این بخش به منظور توصیف ویژگیهای نمونه، ابتدا داده های جمع آوری شده با بهره گرفتن از شاخص های آمار توصیفی خلاصه و طبقه بندی می شود، سپس با بهره گرفتن از شاخص های آمار استنباطی به تأًیید یا رد فرضیات می پردازیم و از این طریق نتایج حاصله از مشاهدات نمونه انتخابی به جامعه تعمیم داده می شود.
۴-۱.آمار توصیفی
در این بخش از تجزیه و تحلیل آماری به بررسی چگونگی توزیع نمونه های آماری از حیث متغیرهایی همچون؛ جنسیت، سطح تحصیلات،سن و … می پردازیم.
۴-۱-۱.فراوانی جنس

درصد

فراوانی

جنس

۱۲.۶

۱۳

زن

۸۷.۴

۹۰

مرد

۱۰۰.۰

۱۰۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...