برای بررسی فرضیه فوق باید بر اساس معادلات ساختاری مربوط به هریک گروه ­های اجتماعی تصمیم‌گیری کنیم. برای این منظور رابطه بین تصویر و وفاداری را در هریک از مدل­های ساختاری از نظر معنی­داری مورد مقایسه قرا­ر داده تا تفاوت بین گروه ­های مختلف مشخص شود. در جدول زیر مقدار ضریب رابطه بین تصویر و وفاداری به ازای گروه ­های مختلف و همچنین مقدار T-value مربوط به هر ضریب آورده شده، ضرایبی که دارای مقدار T-value بین ۹۶/۱ و ۹۶/۱- باشند، از نظر آمار تفاوت معنی­داری با مقدار صفر نداشته و در واقع روابط معنی­دار نیستند. برای سهولت بررسی، روابطی که از نظر آماری معنی­دار هستند را با علامت * نشان­دار نموده­ایم.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول(۴-۱۸)بررسی تاثیر تصویر بر روی وفاداری مشتری

پزشکان

کارمندان

کشاورزان

بازرگانان

صنعتگران

گروه
ضرایب

تصویر و وفاداری

*۶۹/۰

*۰۱/۰-

*۴۸/۰

*۲۹/۰

*۲۱/۰

coeffisient

۸۹/۱

۱/۰-

۶۳/۲

۰۴/۳

۷۰/۱

T-value

با توجه به نتایج فوق رابطه بین تصویر و وفاداری در گروه ­های بازرگانان و کشاورزان معنی­دار و در گروه ­های صنعت­گران، کارمندان و پزشکان این رابطه معنی­دار نیست. بنابراین گروه ­های بازرگانان و کشاورزان از نظر معنی­داری رابطه با گروه ­های پزشکان، صنعت­گران و کارمندان متفاوت هستند.
۴-۵-۷ فرضیه هفتم
تاثیر اعتماد برروی وفاداری برای گروه ­های مختلف اجتماعی(بازاریان، کشاورزان، صنعتگران، پزشکان و کارکنان دولت) متفاوت است.
برای بررسی فرضیه فوق باید بر اساس معادلات ساختاری مربوط به هریک گروه ­های اجتماعی تصمیم‌گیری کنیم. برای این منظور رابطه بین اعتماد و وفاداری را در هریک از مدل­های ساختاری از نظر معنی­داری مورد مقایسه قرارداده تا تفاوت بین گروه ­های مختلف مشخص شود. در جدول زیر مقدار ضریب رابطه بین اعتماد و وفاداری به ازای گروه ­های مختلف و همچنین مقدار T-value مربوط به هر ضریب آورده شده، ضرایبی که دارای مقدار T-value بین ۹۶/۱و ۹۶/۱-باشند از نظر آمار تفاوت معنی­داری با مقدار صفر نداشته و در واقع روابط معنی­دار نیستند. برای سهولت بررسی، روابطی که از نظر آماری معنی­دار هستند را با علامت * نشان‌دار نموده­ایم.
جدول(۴-۱۹)بررسی تاثیر اعتماد بر روی وفاداری مشتری

پزشکان

کارمندان

کشاورزان

بازرگانان

صنعتگران

گروه
ضرایب

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...