نگاهی به پایان نامه های انجام شده درباره : … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
برای بررسی فرضیه فوق باید بر اساس معادلات ساختاری مربوط به هریک گروه های اجتماعی تصمیمگیری کنیم. برای این منظور رابطه بین تصویر و وفاداری را در هریک از مدلهای ساختاری از نظر معنیداری مورد مقایسه قرار داده تا تفاوت بین گروه های مختلف مشخص شود. در جدول زیر مقدار ضریب رابطه بین تصویر و وفاداری به ازای گروه های مختلف و همچنین مقدار T-value مربوط به هر ضریب آورده شده، ضرایبی که دارای مقدار T-value بین ۹۶/۱ و ۹۶/۱- باشند، از نظر آمار تفاوت معنیداری با مقدار صفر نداشته و در واقع روابط معنیدار نیستند. برای سهولت بررسی، روابطی که از نظر آماری معنیدار هستند را با علامت * نشاندار نمودهایم.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
جدول(۴-۱۸)بررسی تاثیر تصویر بر روی وفاداری مشتری
پزشکان
کارمندان
کشاورزان
بازرگانان
صنعتگران
گروه
ضرایب
تصویر و وفاداری
*۶۹/۰
*۰۱/۰-
*۴۸/۰
*۲۹/۰
*۲۱/۰
coeffisient
۸۹/۱
۱/۰-
۶۳/۲
۰۴/۳
۷۰/۱
T-value
با توجه به نتایج فوق رابطه بین تصویر و وفاداری در گروه های بازرگانان و کشاورزان معنیدار و در گروه های صنعتگران، کارمندان و پزشکان این رابطه معنیدار نیست. بنابراین گروه های بازرگانان و کشاورزان از نظر معنیداری رابطه با گروه های پزشکان، صنعتگران و کارمندان متفاوت هستند.
۴-۵-۷ فرضیه هفتم
تاثیر اعتماد برروی وفاداری برای گروه های مختلف اجتماعی(بازاریان، کشاورزان، صنعتگران، پزشکان و کارکنان دولت) متفاوت است.
برای بررسی فرضیه فوق باید بر اساس معادلات ساختاری مربوط به هریک گروه های اجتماعی تصمیمگیری کنیم. برای این منظور رابطه بین اعتماد و وفاداری را در هریک از مدلهای ساختاری از نظر معنیداری مورد مقایسه قرارداده تا تفاوت بین گروه های مختلف مشخص شود. در جدول زیر مقدار ضریب رابطه بین اعتماد و وفاداری به ازای گروه های مختلف و همچنین مقدار T-value مربوط به هر ضریب آورده شده، ضرایبی که دارای مقدار T-value بین ۹۶/۱و ۹۶/۱-باشند از نظر آمار تفاوت معنیداری با مقدار صفر نداشته و در واقع روابط معنیدار نیستند. برای سهولت بررسی، روابطی که از نظر آماری معنیدار هستند را با علامت * نشاندار نمودهایم.
جدول(۴-۱۹)بررسی تاثیر اعتماد بر روی وفاداری مشتری
پزشکان
کارمندان
کشاورزان
بازرگانان
صنعتگران
گروه
ضرایب
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-04-14] [ 04:18:00 ب.ظ ]
|