متغیر وابسته

متغیر مستقل

تاثیر

مستقیم

غیرمستقیم

کل

۱

اجرا

داخلی

۲/۰-

(۴۲/۰*۶۶/۰)=۲۷/۰

۰۷/۰

فرایند

۶۶/۰

۶۶/۰

۲

اجرا

مرتبط

۲۱/۰

(۴۵/۰*۶۶/۰)=۲۹/۰

۵/۰

فرایند

۶۶/۰

۶۶/۰

همانطور که در جدول مشاهده می شود، زنجیره تامین داخلی به طور مستقیم معادل ۲/۰- ارتباط منفی با اجرا مدیریت زنجیره تامین دارد. در حالیکه در مسیر داخلی به فرایند به اجرا به میزان ۰۷/۰ با اجرا ارتباط مثبت دارد. با توجه به تاثیر مثبت و ۶۶ درصدی فرایند به اجرا نتیجه می شود که داخلی از طریق فرایند منجر به اجرا می شود. مسیر داخلی به فرایند دارای عدد معنی داری۹۷/۲ و مسیر فرایند به اجرا دارای عدد معنی داری ۰۷/۳ است. هر دو مسیر معنادارند و از طریق اعداد معنی داری نیز مشخص شده که داخلی از پذیرش فرایند منجر به اجرا می شود. بنابراین فرضیه هفتم تایید می گردد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

همانطور که در جدول مشاهده می شود، زنجیره تامین مرتبط به طور مستقیم معادل ۲۱/۰ ارتباط مثبت با اجرا مدیریت زنجیره تامین دارد. در حالیکه در مسیر مرتبط به فرایند به اجرا به میزان ۵/۰ با اجرا ارتباط مثبت دارد. با توجه به تاثیر مثبت و ۶۶ درصدی فرایند به اجرا نتیجه می شود که مرتبط از طریق فرایند منجر به اجرا می شود. مسیر مرتبط به فرایند دارای عدد معنی داری ۹۲/۲ و مسیر فرایند به اجرا دارای عدد معنی داری ۰۷/۳ است. هر دو مسیر معنادارند و از طریق اعداد معنی داری نیز مشخص شده که مرتبط از پذیرش فرایند منجر به اجرا می شود. بنابراین فرضیه هشتم تایید می گردد.

۴-۹) بررسی ماتریس اهمیت- عملکرد

در این قسمت ماتریس اهمیت- عملکرد ۴ متغیر پژوهش به تفکیک مورد بررسی قرار می گیرد. متغیر اول(مدیریت زنجیره تامین داخلی) شامل ۱۳ سوال، متغیر دوم(مدیریت زنجیره تامین مرتبط) شامل ۱۴ سوال، متغیر سوم(پذیرش فرآیندهای مربوط به مدیریت زنجیره تامین) شامل ۸ سوال و متغیر چهارم(اجرای مدیریت زنجیره تامین) شامل ۳ سوال می باشد.
جدول ۴-۱۷: شماره سوالات مربوط به هر متغیر

متغیرهای پژوهش

شماره سوالات

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...