۷

شرکت تعاونی دانش بنیان نوین شیار

شرکت آرمان صنعت هراز

شرکت تعاونی فارمند کشت شرق

فروشگاه بخشی

۸

شرکت پرتوگستران صنعت دماوند

شهرداری سرخرود

بخشداری سرخرود

شهرداری بهنمیر

۳-۶- روش گردآوری داده‌‌ها

۳-۶-۱- مطالعات کتابخانه­ای و اینترنتی

داده ها و اطلاعاتی که از این طریق به دست می آیند از نوع ثانویه هستند یعنی قبلا تولید شده اند و از طریق بررسی کتب، مجلات، پایان نامه ها و سایر مستندات موجود در کتابخانه های تخصصی به دست می آیند.در خصوص ادبیات موضوع با توجه به کمیابی منابع کتابخانه­ای در مورد موضوع تحقیق، بیشتر از منابع اینترنتی و پایگاه­های اطلاعاتی علمی معتبر بین ­المللی مانند Emerald, Springer, Science direct و پرتال جامع علوم انسانی[۶۷]، و پایگاه مجلات تخصصی نور[۶۸] استفاده شده است که این مسئله بر اهمیت و به­روز بودن اطلاعات می­افزاید.

۳-۶-۲- مطالعات میدانی

روش های میدانی به روش هایی اطلاق می شود که محقق ناگزیر است به محیط بیرونی و واقعی برود و با مراجعه به عناصر محیط و برقراری ارتباط مستقیم با اعضای نمونه آماری به گردآوری اطلاعات بپردازد(رضوانی،۱۳۹۱). در این پژوهش جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه کاغذی و الکترونیکی استفاده شد.
۳-۷-ابزار سنجش
در تحقیق پیش رو، از پرسشنامه کاغذی و الکترونیکی برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز استفاده شده است. همچنین به منظور سنجش متغیرهای تحقیق از مقیاس ترتیبی در قالب طیف ۷ تایی لیکرت استفاده شده است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

در این پژوهش از دو نوع پرسشنامه استفاده شده است:
۱- پرسشنامه مربوط به شرکت
۲-پرسشنامه ارزش ویژه برند مربوط به مشتریان شرکت
پرسشنامه شرکت:
پرسشنامه شرکت که برای انجام این تحقیق در نظر گرفته شده است از۶ بخش تشکیل شده است. در بخش اول ۱۰ سوال جمعیت شناختی مطرح گردیده است که به تجزیه و تحلیل ویژگی های پاسخگویان می پردازد.
بخش دوم شامل ۵ سوال می باشد که این سوالات به بررسی نگرش افراد پاسخگو نسبت به رهبری پرداخته است.در بخش سوم که به تحلیل و درک بازار می پردازد، ۴ سوال مشاهده می گردد که پاسخگو می بایست با توجه به نظر خود به آنها جواب مناسب دهد.در بخش چهارم راهبرد بازاریابی به وسیله ۴ سوال سنجیده می شود. همچنین بخش پنجم و ششم که متغیرهای زیر ساختهای بازاریابی و آمیخته بازاریابی می باشند به ترتیب شامل ۴ و ۱۴ سوال می باشند.
پرسشنامه مشتریان:
پرسشنامه مشتری که برای انجام این تحقیق در نظر گرفته شده است از۵ بخش تشکیل شده است. در بخش اول ۸ سوال جمعیت شناختی مطرح گردیده است که به بررسی ویژگی های پاسخ دهندگان می پردازد.
بخش های بعدی، سوالات مربوط به ابعاد ارزش ویژه برند را می سنجد که در بخش دوم آگاهی از برند به عنوان یکی از ابعاد ارزش ویژه برند شامل ۵ سوال می باشد. در بخش سوم که به وفاداری برند می پردازد، ۳ سوال مشاهده می گردد.در بخش چهارم، کیفیت برند به وسیله ۴ سوال سنجیده می شود. همچنین بخش پنجم که تداعی برند می باشد شامل ۸ سوال می باشد.
جدول ۳-۱ معیار های مطرح شده در این تحقیق را مشخص می کند:
جدول۳-۳-شاخص های مطرح شده در تحقیق

متغیرها ابعاد شاخص ها محققین

رهبری شرکت های دانش بنیان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...