مفهوم:* میزان الزام استفاده از خدمات الکترونیک
(۱کد):] میزان الزام استفاده از خدمات الکترونیک [

مفهوم:* پاسخگویی سریع به مشتری
(۱کد):] پاسخگویی سریع به مشتری [

مفهوم:* سرعت و کیفیت خدمات الکترونیکی
]سرعت خدمات الکترونیک[ ]دقت و کیفیت خدمات الکترونیک[

مفهوم:* ارزش افزوده خدمات الکترونیک
] ایجاد رضایتمندی مشتریان و اصل تکریم ارباب رجوع [ ] توسعه خدمات و محصولات جاری [ ]دسترسی خدمات به صورت شبانه روزی[ ] دریافت بازخورد از مشتری جهت افزایش رضایتمندی مشتریان[ ]صرفه جویی در هزینه از طریق استفاده از خدمات الکترونیک[ ]صرفه جویی در زمان از طریق استفاده از خدمات الکترونیک[

برای عملی ساختن این کار در نرم افزار اطلس تی ای بایستی از ساخت شجره استفاده کنیم و کدهای اولیه را به صورت شجره طبقه بندی کنیم شکل زیر نحوه ی استخراج مفاهیم از کدها و طبقه بندی آنها را در نرم افزار مذکور نشان می دهد:

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

  • تبدیل کدهای اولیه به مفاهیم

۴-۲-۶- کد گذاری محوری
جهت کاهش مفاهیم در جدول فوق تصمیم گرفتیم که این مفاهیم را در طبقه های اصلی طبقه بندی کنیم. کدهایی که به نظر می رسید بر هم منطبق هستند و کد های دیگر را پوشش می دهند انتخاب شدند و تحت عنوان کد ثانویه طبقه بندی شدند. سپس مفاهیم بدست آمده نیز طبقه بندی شدند و طبقه یا مقوله را تشکیل دادند. طبقه های بدست آمده نیز گروه بندی شده طبقه کلان را تشکیل دادند. «طبقه ها در مقایسه با مفاهیم انتزاعی ترند وسطح بالاتری از تحلیل را نشان می دهند. آنها از طریق فرایند تحلیلی انجام مقایسات و برجسته سازی شباهت ها وتفاوت ها که در سطح پایین تر برای تولید مفاهیم استفاده شد، تولید می شوند. مقوله ها، شالوده های ساختن نظریه هستند.» (کوربین و استراوس،۱۹۹۰،به نقل از دانایی فرد). لازم به ذکر است که این فرآیندها، جمع آوری داده ها، تجزیه وتحلیل و طبقه بندی همزمان صورت می گیرد و طبقه ها رشد می یابند. برای تحقق این هدف در نرم افزار مذکور از فراشجره استفاده کردیم که نحوه ی ساخت آن در شکل زیر نشان داده ایم:

  • طبقه بندی مفاهیم در طبقه های اصلی

جدول ۴-۴ در صفحه بعد تبدیل مفاهیم به طبقه ها و سپس طبقه های کلان را نشان میدهد .

  • تبدیل مفاهیم به طبقه ها و سپس طبقه های کلان را نشان می دهد

طبقه کلان

طبقه

مفاهیم

کدهای ثانویه

آمادگی الکترونیکی سازمان ارائه دهنده خدمت

استراتژی ها و سیاست های فناوری اطلاعات

  • پشتیبانی مدیران عالی از سرمایه گذاری و کاربرد های IT در سازمان
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...