۰٫۱۸۸

۰٫۱۸۸

۰٫۱۸۸

۰٫۱۸۸

۰٫۱۸۴

قابلیت افزایش سهم بازار و فروش

۰٫۲۲۳

۰٫۲۲۳

۰٫۲۲۲

۰٫۲۲۳

۰٫۲۱۸

حفظ مشتریان وفادار و بهبود روابط با مشتریان

۰٫۳۲۰

۰٫۳۱۹

۰٫۳۱۸

۰٫۳۲۰

۰٫۳۱۳

براساس جدول ۴-۴ بردار ویژه اولویت معیارهای اصلی به صورت W1 خواهد بود.
۰٫۰۸۶
۰٫۱۹۹
۰٫۱۸۴
۰٫۲۱۸
۰٫۳۱۳
W1=
براساس بردار ویژه بدست آمده:
معیار حفظ مشتریان وفادار و بهبود روابط با مشتریان با وزن نرمال ۳۱۳/۰ از بیشترین اولویت برخوردار است.
معیار افزایش سهم بازار و فروش با وزن نرمال ۲۱۸/۰ در اولویت دوم قرار دارد.
معیار کاهش هزینه ها با وزن نرمال ۱۹۹/۰ در اولویت سوم قرار دارد.
معیار بهبود قابلیت های قیمت گذاری با وزن نرمال ۱۸۴/۰ در اولویت چهارم قرار دارد.
معیار مدیریت نقدینگی با وزن نرمال ۰۸۶/۰ در اولویت پنجم قرار دارد.
نمودار ۴-۱-اولویت معیارهای اصلی
نرخ ناسازگاری مقایسه‌های انجام شده ۰۴۹/۰ بدست آمده است که کوچکتر از ۱/۰ می‌باشد و بنابراین می‌توان به مقایسه‌های انجام شده اعتماد کرد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۵-۳-شناسایی روابط معیارهای اصلی (W22)
براساس مدل تحقیق گام دوم شناسایی روابط درونی معیارهای اصلی می‌باشد. به این ترتیب ماتریس روابط معیارهای اصلی W22 بدست خواهد آمد. از آنجا که مطالعات انجام شده پیشین حاکی از آن است که بین معیارهای اصلی رابطه وجود دارد و این عوامل بر یکدیگر تاثیر دارند. این روابط در شکل ۴- ۴-۲ نمایش داده شده است.
شکل ۴-۲-روابط بین معیارهای اصلی مطالعه
جهت شناسائی ماتریس ارتباطات داخلی باید مقایسات زوجی را بین معیارهای اصلی انجام داد. نتیجه مقایسات زوجی و تعیین اولویت این معیارها در چهار جدول ارائه شده است. در مقایسه زوجی روابط درونی معیارها، ابتدا یکی از معیارها ثابت درنظرگرفته می‌شود و سپس معیارهای دیگر با عنایت به معیار ثابت با یکدیگر مقایسه می‌شوند. بنابراین پنج ماتریس خواهیم داشت که از ترکیب بردار ویژه این پنج ماتریس، ماتریس نهائی W22 استخراج خواهد شد. ماتریس مقایسه زوجی هر یک از موارد ارائه شده است. به منظور خلاصه سازی محاسبات بسط های فازی مطابق قبل محاسبه می گردد و آورده نشد.
جدول۴-۵-ماتریس مقایسه زوجی معیارهای اصلی براساس C1

C2

C3

C4

C5

بسط فازی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...