دانلود پایان نامه و مقاله – ” نقش آسایش محیطی و فضاهای شهری در پیشگیری از ناهنجاری های رفتاری – 10 |
-
- – عافیه السادات موسوی، ص ۶۴٫ ↑
-
- – جاوید صلاحی، بزهکاری اطفال و نوجوانان، چاپ هشتم، (تهران: انتشارات میزان، پاییز ۱۳۸۹)، ص ۱۳۵٫ ↑
-
- – علی تاج دینی، پیشین، ص ۶۹٫ ↑
-
- – جاوید صلاحی، ص ۱۳۴٫ ↑
-
- – احمد بن اسحاق یعقوبی، تاریخ یعقوبی،بیچا، (محمد ابراهیم آیتی)، (تهران: بنگاه ترجمه و انتشارات کتاب، ۱۳۴۳)، جلد ۲، ص ۳۲۰٫» شَرُّ الاباءِ مَنْ دَعاءُ الْبِرُّ إلی الافْراطِ« . ↑
-
- – ابراهیم امینی، آیین تربیت، چاپ شانزدهم، (قم: انتشارات اسلامی، پاییز ۱۳۷۶)، ص ۱۲۸ ↑
-
- – داود حسینی، پیشین، ص ۸۳٫ ↑
-
- – عافیه السادات موسوی، ص ۶۷٫ ↑
-
- -داود حسینی، ص ۸۳ و ۸۴٫ ↑
-
- – علی نقی فقیهی، پیشین، ص ۹۰٫ ↑
-
- – مجید رشید پور، تربیت کودک از دیدگاه اسلام، چاپ پنجم، (تهران: انجمن اولیا و مربیان، پاییز ۱۳۷۴)، ص ۱۲۱٫ ↑
-
- – همان، ص ۱۲۰٫ ↑
-
- – عبدالواحد آمدی، ص ۲۳۶٫ «ان العاقل یتَّعِظُ بالادب و البهائم لایَتَّعظُ الا بالضرب» ↑
-
- – آنتون سیمونویچ ماکارنکو، گفتارهایی درباره تربیت فرزندان، (ابوتراب باقرزاده)، چاپ نهم، (تهران: چابخش، ۱۳۶۹)،
ص ۲۰٫ ↑
- – آنتون سیمونویچ ماکارنکو، گفتارهایی درباره تربیت فرزندان، (ابوتراب باقرزاده)، چاپ نهم، (تهران: چابخش، ۱۳۶۹)،
-
- – همان، ص ۲۱ – ۲۳٫ ↑
-
- – محمود ارگانی بهبهانی، پیشین، ص ۱۹۳٫ ↑
-
- – همان، ۱۹۵٫ ↑
-
- – حسن عمید، پیشین، ص ۴۶۴٫ ↑
-
- – جعفر لنگرودی، پیشین، ص ۱۳۸٫ ↑
-
- – احمد بهشتی، اسلام و حقوق کودک، چاپ هفتم، (قم: چاپ ونشر دفتر تبلیغات اسلامی، ۱۳۸۷)، ص ۲۲۰٫ ↑
-
- – حسن بن فضل طبرسی، پیشین، ص ۴۲۱٫ ↑
-
- – همان، ص ۲۵۲٫ «نظر روسو ل الله له ابنان فقبل احدهما و ترک الامر فقال له النبی (ص) فهلا ساویت بینهما» ↑
-
- – ناصرالدین صاحب الزمانی، راز کرشمه ها، بیچا،(تهران: مؤسسه مطبوعاتی عطایی، ۱۳۴۱)، جلد دوم، ص ۴۶٫ ↑
-
- – عافیه السادات موسوی، پیشین، ص ۶۴٫ ↑
-
- – رضا مظلومان،” اثر محیط تحصیلی در بزهکاری “، مهنامه قضایی، ۸۰ (آبان ۱۳۵۱): ص ۵۴٫ ↑
-
- – اسماعیل بیابانگرد، روانشناسی نوجوان، چاپ اول، (تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی،۱۳۷۶)، ص ۲۳۵٫ ↑
-
- – داور شیخاوندی، پیشین، ص ۳۷۸٫ ↑
-
- – محمود مهدوی، پیشین، ص ۳۰۵٫ ↑
-
- – عبدالعظیم کریمی، پیشین، ص ۲۸٫ ↑
-
- – علی قلی روشن و دیگران، “بررسی موانع خلاقیت در دانش آموزان از دیدگاه معلمان “، علوم تربیتی و رواشناسی، ۱ (شهریور ۱۳۸۷): ص ۴۰٫ ↑
-
- – باقر ساروخانی، جامعه شناسی انحرافات و مسائل جامعتی ایران، پیشین، ص ۳۷۰ و ۳۷۱٫ ↑
-
- -labeling theory ↑
-
- – میرروح الله صدیق، ص ۱۰۴٫ ↑
-
- – داور شیخاوندی، پیشین، ص ۲۶۹٫ ↑
-
- – نبی الله صادقیان، “ویژگی های مدرسه مطلوب”، علوم تربیتی: رشد معلم، ۱۴۸ (اسفند ۱۳۷۸): ص ۲۰٫ ↑
-
- – محمد فولادی، “علل و عوامل پیدایش آسیبهای اجتماعی و راه های پیشگیری از آن “، معرفت، ۹۱ (تیر ۱۳۸۴): ص ۳۹٫ ↑
-
- – فرانک ویلیامز و دیگران، نظریه های جرمشناسی، (حمیدرضا ملک محمدی)، چاپ اول، (تهران: میزان، بهار ۱۳۸۳)، ص ۲۴۳٫ ↑
-
- – خدیجه ابوالمعالی، نظریه های جامعه شناسی و بزهکاری ( با تأکید بر شناخت اجتماعی)، چاپ اول ،(تهران : ارجمند، )۱۳۸۹، ص ۲۱٫ ↑
-
- – محمود مهدوی، پیشین، ص ۳۰۴٫ ↑
-
- – هوشنگ شامبیاتی، پیشین، ص ۲۳۵٫ ↑
-
- – محمود مهدوی، پیشین، ص ۳۳۳٫ ↑
-
- – فریده ممتاز، انحرافات اجتماعی نظریه ها و دیدگاه ها، چاپ سوم، (تهران: شرکت سهامی انتشار، ۱۳۸۷)، ص ۸۹ و ۹۰٫ ↑
-
- – رحمت الله صدیق سروستانی. ص ۴۹٫ ↑
-
- – محمود مهدوی، پیشین، ص ۳۳۶٫ ↑
-
- – سوره فرقان، آیه ۲۷ و ۲۹٫ «یاوَیلَتی لَیتَنی لَم أتَّخِذ فُلاناً خَلیلاً. لقد أضَلَّنی عَن الذِّکرِ بَعدَ إذ جاءَ نی وکان الشَّیطنُ لِلانسان خذولا» ↑
-
- – محمد ری شهری، پیشین، حدیث ۱۰۲۵۴، ص ۳۰۱۵٫«ایّاک و مصاحبه الشَریر فاِنّه کالسیف السولِ یحسن منظرهُ و یقبَحُ اثره» ↑
-
- -محمد باقر مجلسی، بحار الانوار، الثالثه، (بیروت – لبنان: داراحیاء التراث العربی،۱۳۰۴)، جلد ۷۱، ص ۱۹۲٫ ↑
-
- – عبدالواحد آمدی، حدیث ۲۹، ص ۴۵»صُحبَه الاَشرارِ تَکسِبُ الشَّرَّ کَالرّیحِ اِذاَ مّرت بالنّتِنِ حَمَلَت نَتِناٌ » ↑
-
- – همان، حدیث ۱۴، ص ۴۵۴٫ «صاحِبُ السُّوءِ قِطعَهً مِنَ النّارِ» ↑
-
- -یعقوب کلینی رازی، اصول کافی، جواد مصطفوی، (تهران: مؤسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور، {بی تا}) جلد ۴، الجزء الثالث، ص ۴۵۴٫ « عن ابی الحسن (ع) قال: قال عیسی ابن مریم (ع): ان صاحب الشر یعدی، وقرین السوء یردی فانظر من تقارن» ↑
-
- – مهدی کی نیا، مبانی جرمشناسی، پیشین، ص ۷۱۵٫ ↑
-
- – فریده ممتاز، پیشین، ص ۱۲۹ و ۱۳۰٫ ↑
-
- – اسماعیل صالحی،” نقش آسایش محیطی و فضاهای شهری در پیشگیری از ناهنجاری های رفتاری“، مجله محیط شناسی، ۴۴(زمستان ۱۳۶): ص ۸۴٫ ↑
-
- – علی حسین نجفی ابرند آبادی، مباحثی در علوم جنایی (تقریرات)، ویراست ششم، (به کوشش شهرام ابراهیمی)، مرداد ۱۳۹۰، ص ۱۸۰٫ ↑
-
- – مهدی کی نیا، مبانی جرمشناسی، پیشین، ص ۷۰۳٫ ↑
-
- – عافیه السادات موسوی، پیشین، ص ۱۲۳ و ۱۲۴٫ ↑
-
- – تاج زمان دانش، پیشین، ص ۳۰۴٫ ↑
-
- – عافیه السادات موسوی، پیشین، ص ۱۲۶٫ ↑
-
- – تاج زمان دانش، ص ۳۰۶٫ ↑
-
- – داود حسینی، پیشین، ص ۲۰۰٫ ↑
-
- – رضا مدیران، نقش رسانه ها در بزهکاری و پیشگیری از وقوع جرم، چاپ اول، (تهران: انتشارات آداک، ۱۳۹۱)، ص ۱۹٫ ↑
-
- – ابوالقاسم شمس زاده علوی،” بررسی رابطه بین رسانه های جمعی و مشکلات خانوادگی“، اصلاح و تربیت، ۷۸ (مهر ۱۳۸۷): ص ۳۳٫ ↑
-
- – الهام صابری، “نقش رسانه های جمعی در به انحراف کشاندن جوانان “، گنجینه، ۵۴ (مهر ۱۳۸۴): ص ۱۱۳٫ ↑
-
- – شهلا معظمی، فرار دختران چرا؟، چاپ اول، تهران، انتشارات گرایش، ۱۳۸۲، ص ۱۳۳٫ ↑
-
- – رضا مدیران، ص ۶۷٫ ↑
-
- – محمد صادق شجاعی، “روانشناسی و آسیب شناسی اینترنت “، فصلنامه روانشناسی در تعامل با دین، سال اول، ۱ (بهار ۱۳۸۷): ص ۹۵٫ ↑
-
- – رضا مدیران، ص ۶۸٫ ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 06:06:00 ب.ظ ]
|