۱۲۱۹

۱۳۶۷

۲۱۹۹

هزینه/خانه­های متصل

۱۰٫۶۱M

۸٫۹۳M

۲۲٫۴M

درآمد پیش ­بینی شده برای ۱۰ سال

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۲۷%

۱۱٫۶%

۳۰%-

ROI

۲ – ۱۳ – خلاصه فصل دوم
با توجه به جدید بودن موضوع پژوهش هم از منظر ادبیات موضوع و هم از منظر مطالعات انجام شده ، محقق در تدوین فصل با مشکلات زیادی مواجه شده است. لذا هدف محقق در این فصل بیشتر معطوف به توسعه هر چند کوچک گردآوری و تدوین ادبیات موضوع برای تحقیقات آتی بوده است. در بخش اول فصل مروری بر ادبیات موضوع پژوهش شد، در تدوین ادبیات موضوع سعی شده است تا با گردآوری حداکثر اطلاعات مرتبط با موضوع، ضمن گردآوری مجموعه ای مناسب از ادبیات موضوع، فرایند تدوین طوری انجام پذیرد تا حداکثر ارزش افزوده از منظر پیوستگی و فهم صورت گیرد. ضرورت اشاره به تغییرات بنیادی صورت گرفته در حوزه کاربردهای ارتباطات، ایجاد شهرهای هوشمند، زندگی هوشمند ، نرم افزارهای کاربردی و سایر موارد از جمله ادبیات مطرح شده جدید، موضوع پژوهش در این فصل بوده است. در بخش دوم فصل نیز علیرغم محدودیت مطالعات انجام گرفته موضوع پژوهش ، به چند مطالعه نزدیک به موضوع اشاره شده است.
فصل سوم
روش تحقیق
مقدمه
فرایند انجام پژوهش
معرفی مدل و متغیرهای پژوهش
روش برآورد مدل
روش گرداوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
قلمرو پژوهش
محدودیت­های پژوهش
بخش بندی مناطق جغرافیایی
جامعه آماری
پیاده­سازی و اولویت­ بندی اجرا
خلاصه
۳ -۱ – مقدمه
در فصل حاضر سعی شده است تا ادبیات روش پژوهش در قالب فرایند تعریف شده پژوهش به روشنی توضیح داده شود. جمع­آوری داده ها و دسته بندی آن ها، استخراج داده های ترافیکی، معرفی مدل و نحوه برآورد آن ، پیاده سازی نتایج به دست آمده روی نقشه و درنهایت چگونگی تعیین اولویت اجرا، بخش مهمی از ادبیات روش پژوهش این فصل را به خود اختصاص خواهد داد.
بدین منظور در بخش جمع­آوری داده ­ها به نحوه استخراج و روایی داده ها ، فرایند جمع آوری و هم چنین نحوه پیاده سازی داده ­های جمع­آوری شده روی نقشه جغرافیایی اشاره شده است. سپس با توجه به قلمرو استانی پژوهش و مشابهت از منظر فرایند جمع­آوری داده ­ها ، فرایند تکمیل بانک اطلاعات جغرافیایی و محددیت های پژوهش آورده شده است. شاید یکی از زمان­بر بودن مراحل اجرای این پژوهش انتخاب متدولوژی بوده است که با توجه به جدید بودن نوع آن زمان زیادی را به خود اختصاص داده است. در نهایت ، تجزیه تحلیل اطلاعات جغرافیایی بر اساس نرم افزارهای مرتبط در دو قالب تجزیه تحلیل آماری و جغرافیایی آخرین بخش این فصل بوده که می تواند به عنوان نقطه قوت اصلی اجرای این پژوهش محسوب شود.
۳ – ۲ – فرایند انجام پژوهش
فرایند اجرای پژوهش پس از شناسایی عوامل موثر بر میزان ترافیک دیتا شامل چند مرحله می باشد:
مرحله اول: ساخت پروفایل مشتریان بر اساس ترکیبی از داده ­های جغرافیایی و جمعیتی(اطلاعات شهری، مراکز توریستی تفریحی ، مراکز دانشگاهی، مناطق تجاری و …).
مرحله دوم: دسته بندی اطلاعات مشتریان بر اساس مراکز دانشگاهی ، شهرک های صنعتی، جاده­های ترانزیتی، جاده­های اصلی و فرعی و سایر .
مرحله سوم: استخراج میزان ترافیک دیتای مشترکین فعلی در مناطق دسته بندی شده.
مرحله چهارم : برآورد مدل و شناسایی عوامل موثر بر میزان ترافیک دیتا.
مرحله پنجم: پیاده­سازی اطلاعات بازاریابی جغرافیایی روی نقشه(روی نرم­افزارهای Mapinfo و google.earth ).
مرحله ششم: تعیین اولویت­های اجرای پروژه بر اساس میزان پذیرش تکنولوژی توسط مشتری.
۳ – ۳ – معرفی مدل و متغیرهای پژوهش
به منظور شناسایی عوامل تاثیرگذار بر میزان ترافیک دیتا جهت انتخاب نقاط بهینه اجرای شبکه باند پهن از یک مدل خطی استفاده شده است. میزان ترافیک دیتا به عنوان متغیر وابسته و داده های بازاریابی جغرافیایی به عنوان متغیرهای مستقل مدل در نظر گرفته شده اند.
رابطه ۳-۱ : مدل اقتصاد سنجی
که درآن :

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...