فایل های دانشگاهی| فهرست جداول – 1 |
۱-۱- کلیات ۲
۱-۲- بیان مسئله ۸
۱-۳-اهمیت و ضرورت مسئله ۱۴
۱-۴- اهداف پژوهش ۱۸
۱-۴-۱- هدف کلی: ۱۸
۱۸
۱۹
۱۹
۱-۶-۱- تعاریف نظری ۱۹
۱-۶-۱-۱- فرهنگسازمانی: ۱۹
۱-۶-۱-۲- جوسازمانی: ۲۰
۱-۶-۱-۳- رفتار شهروندی سازمانی: ۲۰
۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی متغیرها ۲۱
۱-۶-۲-۱- فرهنگسازمانی: ۲۱
۱-۶-۲-۲- جوسازمانی: ۲۱
۱-۶-۲-۳- رفتار شهروندی سازمانی: ۲۱
فصل دوم: پیشینه پژوهش
۲-۱- پیشینه نظری ۲۳
۲۳
۲-۱-۱-۱-تعاریف فرهنگسازمانی ۲۴
۲-۱-۱-۲-سطوح فرهنگسازمانی: ۲۶
۲-۱-۱-۳- مدلهای فرهنگسازمانی ۲۷
۱) فرهنگسازمانی فرهمند: ۳۵
۲) فرهنگسازمانی وسواسی: ۳۵
۳) فرهنگسازمانی پرهیزکننده: ۳۵
۴) فرهنگسازمانی سیاسی شده: ۳۵
۵) فرهنگسازمانی دیوان سالارانه: ۳۵
۲-۱-۱-۴- ابعاد فرهنگ سازمانی ۳۷
۲-۱-۱-۵- ویژگی فرهنگسازمانی ۳۸
۲-۱-۱-۶- عوامل مؤثر بر شکلگیری فرهنگسازمانی ۳۸
۱۰-۱-۱-۷- کارکردهای فرهنگسازمانی ۳۹
۴۱
۲-۱-۲-۱- تعاریف جوسازمانی: ۴۲
۴۴
۴۵
۴۶
۵۰
۵۰
۵۲
۵۵
۵۶
۵۹
۶۱
۲-۲- پیشینه پژوهشی ۶۲
۶۲
۲-۲-۱-۱- پژوهشهای خارجی ۶۲
۲-۲-۱-۲- پژوهشهای داخلی: ۶۳
۶۶
۲-۲-۲-۱- پژوهشهای خارجی ۶۶
۲-۲-۲-۲- پژوهشهای داخلی ۶۷
۶۹
۲-۲-۳-۱- پژوهشهای خارجی: ۶۹
۲-۲-۳-۲- پژوهشهای داخلی: ۷۳
۲-۳-آموزش عالی در افغانستان ۷۵
۳-۱-۲- دانشگاه کابل ۷۸
۸۰
فصل سوم: روش شناسی
۸۵
۳-۱- روش پژوهش ۸۵
۳-۲- جامعه آماری، حجم نمونه و شیوه نمونهگیری: ۸۵
۳-۳- ابزار پژوهش: ۸۶
۳-۳-۱- مقیاس سنجش فرهنگسازمانی: ۸۶
۳-۳-۲- مقیاس جوسازمانی: ۸۷
۳-۳-۳- مقیاس رفتار شهروندی سازمانی: ۸۷
۳-۵- روایی و پایایی ابزار پژوهش: ۸۸
۳-۵-۱- روایی و پایایی مقیاس سنجش فرهنگسازمانی ۸۹
۳-۵-۲- روایی و پایایی مقیاس جوسازمانی ۸۹
جدول شماره (۳-۳) روایی و پایایی مقیاس سنجش جو سازمانی پلاس دلتا(۲۰۱۱). ۸۹
۳-۵-۳- روایی و پایایی مقیاس رفتار شهروندی سازمانی ۹۰
۳-۶- روش جمع آوری اطلاعات: ۹۱
۳-۷- روش تجزیهو تحلیل داده ها: ۹۲
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل یافته ها
مقدمه ۹۵
۴-۱-یافته های توصیفی ۹۵
۴-۱-۱- تحلیل توصیفی ویژگیهای افراد موردبررسی ۹۵
۴-۱-۱-۱- توزیع فراوانی و درصد جنسیت افراد نمونه نسبت بهکل جامعه ۹۵
۴-۱-۱-۲- توزیع فراوانی و درصد سطح تحصیلات افراد نمونه نسبت بهکل جامعه ۹۶
۴-۱-۲- شاخصهای آمار توصیفی متغیرهای پژوهش ۹۷
۴-۱- ۳- ماتریس همبستگی ۹۸
۱۰۳
۱۰۳
۱۰۴
۱۰۶
۱۰۸
۱۱۰
۴-۲-۱-۵- سهم واسطه گری ۱۱۲
۱۱۳
۴-۲-۲-۱- بعد غالب فرهنگسازمانی در دانشگاه کابل کدام است؟ ۱۱۳
۴-۲-۲-۲- رفتار شهروندی سازمانی اعضای هیئتعلمی دانشگاه کابل به چه میزان است؟ ۱۱۵
۴-۲-۲-۳- بعد غالب جوسازمانی در دانشگاه کابل کدام است؟ ۱۱۷
۴-۵- جمعبندی ۱۲۰
فصل پنجم: جمعبندی و نتیجهگیری
مقدمه ۱۲۲
۱-۵- با توجه با نتایج به دستآمده از پژوهش حاضر، بین متغیر فرهنگسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی اعضای هیئتعلمی دانشگاه کابل رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. ۱۲۲
۲-۵-نتایج به دستآمده از پژوهش حاکی از آن است که، بین فرهنگسازمانی و جوسازمانی دانشگاه ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. ۱۲۵
۳-۵ –بین جوسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی اعضای هیئتعلمی دانشگاه کابل رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. ۱۲۷
۴-۵ – آیا جوسازمانی در رابطه بین فرهنگسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی نقش واسطهگری را ایفا میکند؟ ۱۳۰
۵-۵ – تعیین میزان رفتار شهروندی سازمانی اعضای هیئتعلمی دانشگاه کابل ۱۳۳
۶-۵ – بُعد غالب فرهنگسازمانی در دانشگاه کابل بُعد ویژگی های غالب میباشد. ۱۳۴
۷-۵- نتیجهگیری نهایی ۱۳۵
۸-۵- محدودیتها ۱۳۸
۱-۸-۵- محدودیتهای اجرایی ۱۳۸
۲-۸-۵- محدودیتهای پژوهشی ۱۳۸
۹-۵- پیشنهادها ۱۳۹
۱۳۹
۱۴۰
فهرست منابع
۱۴۱
۱۴۷
پیوست ها
پیوست ۱: مقیاس سنجش فرهنگسازمانی ۱۵۶
پیوست ۲: مقیاس سنجش رفتار شهروندی سازمانی ۱۵۹
پیوست ۳: مقیاس سنجش جوسازمانی پلاس دلتا(۲۰۱۱) ۱۶۱
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره (۲-۱) گامهای ثبات بیرونی و بقای سازمانها ۳۸
جدول شماره ( ۲-۲) گامهای ثبات درونی سازمانها ۳۹
جدول شماره(۳-۱) تفکیک جامعه آماری به تفکیک دانشکده و تعداد اعضای هیئت علمی. ۸۶
جدول شماره (۳-۲) روایی و پایایی مقیاس فرهنگسازمان ۸۹
جدول شماره (۳-۳) روایی و پایایی مقیاس جوسازمانی ۸۹
جدول شماره (۳-۴) روایی و پایایی مقیاس رفتار شهروندی سازمانی ۹۰
جدول شماره (۴-۱) فراوانی و درصد ویژگیهای جمعیت شناختی نمونه آماری ۹۶
جدول شماره (۴-۲) توزیع فراوانی درصد حجم نمونه اعضای هیئتعلمی برحسب
تحصیلات ۹۷
جدول شماره (۴-۳) شاخص های آمار توصیفی متغیر های پژوهش ۹۸
جدول شماره (۴-۴)ماتریس ضریب همبستگی پیرسون ۹۹
جدول شماره (۴-۵) سهم واسطه گری جوسازمانی در رابطه بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی ۱۱۲
جدول شماره (۴-۶) نتایج شاخص های برازش مدل نهایی ۱۱۳
جدول شماره (۴-۷) نتایج آزمون تحلیل واریانس اندازه گیری های مکرر جهت تعین بُعد غالب فرهنگ سازمانی در دانشگاه کابل ۱۱۴
جدول شماره (۴-۸) نتایج آزمون تعقیبی بونفرونی ۱۱۵
جدول شماره (۴-۹) مقایسه میانگین ابعاد رفتارشهروندی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه کابل با سطوح کفایت قابل قبول و مطلوب ۱۱۷
جدول شماره (۴-۱۰) نتایج آزمون تحلیل واریانس اندازه گیری های مکرر جهت تعیین بُعد غالب جوسازمانی ۱۱۸
جدول شماره (۴-۱۱) نتایج آزمون تعقیبی بونفرونی برای بررسی نوع قالب جوسازمانی در دانشگاه کابل ۱۱۹
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل شماره (۲-۱) مدل نظری پژوهش ۸۳
شکل شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۹۶
شکل شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات ۹۷
شکل شماره(۴-۳) بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و فرهنگسازمانی ۱۰۵
شکل شماره (۴-۴) بررسی رابطه بین جوسازمانی و فرهنگسازمانی ۱۰۷
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 06:09:00 ب.ظ ]
|