نمونه
فراوانی
درصد
فوق دیپلم

۸

۱۰٫۴

لیسانس

۶۳

۸۱٫۸

فوق لیسانس

۵

۶٫۵

دکترا

۱

۱٫۳

جمع

۷۷

۱۰۰

همان طور که در جدول بالا مشاهده می‌شود، درصد مدیران دارای مدرک فوق دیپلم (۱۰٫۴%) ، درصد مدیران دارای مدرک لیسانس (۸۱٫۸%)، درصد مدیران دارای مدرک فوق لیسانس (۶٫۵%) و درصد مدیران دارای مدرک دکترا (۱٫۳%) است.

جدول ۴-۳ آمار توصیفی میزان هوش هیجانی مدیران

متغیر
فراوانی
نما
میانه
میانگین
انحراف معیار
واریانس
چولگی
کشیدگی
کمترین
بیشترین
میزان هوش هیجانی

۷۷

۹۸

۹۹٫۱

۱۱۳٫۱۸

۱۳٫۷۶

۱۸۹٫۵۱

۴۱۷٫

۲۹۳٫-

۸۶٫۰۰

۱۴۶٫۰۰

همان طور که در جدول بالا مشاهده می‌شود میانگین میزان هوش هیجانی در نمونه‌ حاضر ۱۱۳٫۱۸ با انحراف معیار ۱۳٫۷۶ است. کمترین میزان آن نیز ۸۶٫۰۰ و بیشترین میزان آن برابر با ۱۴۶ است.

جدول ۴-۴ آمار توصیفی میزان اعتماد سازمانی مدیران

متغیر
فراوانی
نما
میانه
میانگین
انحراف معیار
واریانس
چولگی
کشیدگی
کمترین
بیشترین
میزان اعتماد سازمانی مدیران

۷۷

۲۸

۲۳٫۵۴

۲۳٫۵۴

۳٫۶۵

۱۱۳٫۳۳

۶۴۳٫-

۲۷۴٫

۱۴٫۰۰

۲۸٫۰۰

همان طور که در جدول بالا مشاهده می‌شود میانگین میزان اعتماد سازمانی مدیران در نمونه‌ حاضر ۲۳٫۵۴ با انحراف معیار ۳٫۶۵ است. کمترین میزان آن نیز ۱۴٫۰۰ و بیشترین میزان آن برابر با ۲۸٫۰۰ است.

    1. . Papen ↑

    1. . Cherniss ↑

    1. . Bar-on ↑

    1. . Cognitive Intelligence ↑

    1. . Thorndike ↑

    1. . Wechsler ↑

    1. . Non-intellective and intellective elements ↑

    1. . Doll ↑

    1. . Leeper ↑

    1. . Gardner ↑

    1. . Salovey & Mayer ↑

    1. . EQ ↑

    1. .Goleman, D ↑

    1. . Ashford and Humphrey ↑

    1. . Emotional Self-Awareness ↑

    1. . Assertiveness ↑

    1. . Self – Regard ↑

    1. . Self – Actualization ↑

    1. .Social Responsibility ↑

    1. . Interpersonal Relationship ↑

    1. . Reality Testing ↑

    1. .Flexibility ↑

    1. . Problem Solving ↑

    1. . Stress Tolerance ↑

    1. . Social Responsibility ↑

    1. . Optimism ↑

    1. . Happiness ↑

    1. . Baron, R ↑

    1. . Weisinger ↑

    1. . Wong & Law ↑

    1. . Self-awareness ↑

    1. . Self-control/self-management ↑

    1. . Social awareness ↑

    1. . Relationship management ↑

    1. . Emotional Intelligence ↑

    1. . Emotional Quotient ↑

    1. . Intelligence Quotient ↑

    1. . Hedlund, J. & Sternberg, R. J. ↑

    1. . Identifying Emotion ↑

    1. . Using Emotion ↑

    1. . Understing Emotion ↑

    1. . Ability measure of EI ↑

    1. . Emotional Intelligence Competency Inventory ↑

    1. . Kooker et at. ↑

    1. . Bar-on, R. ↑

    1. . Assertiveness (AS) ↑

    1. . Self Regard (SR) ↑

    1. . Self Actualization ↑

    1. . Independence ↑

    1. . Interpersonal Components ↑

    1. . Empathy ↑

    1. . Social Responsibility ↑

    1. . Interpersonal Relationship ↑

    1. . Management Components ↑

    1. . Stress Tolerance ↑

    1. . Impulse Control ↑

    1. . Adaptability components ↑

    1. . Problem Solving (PS) ↑

    1. . Filexibility (FL) ↑

    1. . General Mood – Component ↑

    1. . Soft skills ↑

    1. . Brooks ↑

    1. . Abraham ↑

    1. . Sy ↑

    1. . Barling ↑

    1. . Palmer ↑

    1. . Downey ↑

    1. . Gardner and Stough ↑

    1. . Drusskat and Wolff ↑

    1. . Welch ↑

    1. . Vakola ↑

    1. . Herkenhoff ↑

    1. .Schult ↑

    1. . Bardzil and Slaski ↑

    1. . Verka ↑

    1. . Intellectual Capita ↑

    1. . Customer service ↑

    1. . Organizational Responsiveness ↑

    1. . Productivity ↑

    1. . Employee Attention and Retention ↑

    1. . Organizationl Trust ↑

    1. . Bloom ↑

    1. . Trust in Organization ↑

    1. . Scott ↑

    1. . McAlester ↑

    1. . Degoi & Talor ↑

    1. . Yogh ↑

    1. . Daglas ↑

    1. . Battler ↑

    1. . Kim & Moyron ↑

    1. . Byogri ↑

    1. . Leadership ↑

    1. . Fiddler ↑

    1. . Morale ↑

    1. . Hoy, W & Miskel, S. ↑

    1. . Halpin & Croft ↑

    1. . Organizational Climate Discriptive Question ↑

    1. . Intimacy ↑

    1. . Disengagement ↑

    1. . Spirit ↑

    1. . Hindrance ↑

    1. . Thrust ↑

    1. . Consideration ↑

    1. . Aloofness ↑

    1. . Production Emphasis ↑

    1. . Kuzes & Posner ↑

    1. . Consistency ↑

    1. . Mishra, A.K. ↑
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...