مدل تحقیق

هدف تحقیق حاضر ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران می‌باشد، لذا متغیر های تحقیق را می توان به شرح زیر نام برد:

عملکرد خدماتی – عملکرد غیرخدماتی – عملکرد ارتباطی- عملکرد روابط عمومی- نگرش های غیرتجاری مشتریان. متغیرهای تحقیق در غالب مدل زیر ترسیم شده است:

نگرش های غیرتجاری مشتریان بر اساس پرسشنامه ای با ۱۰ سوال مورد سنجش قرار می‌گیرد.

عملکرد خدماتی

نگرش های غیرتجاری مشتریان

عملکرد غیرخدماتی

عملکرد ارتباطی

عملکرد روابط عمومی

شکل ۳-۲: مدل مفهومی تحقیق جی یانگ چانگ و همکاران[۷۹] (۲۰۱۳)

بخش چهارم: مختصری درباره بانک پارسیان

تاریخچه بانک

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه ۱۳۷۹، ماده(۹۸) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط تأسیس بانک غیر دولتی مصوب نهصد و چهل و هشتمین جلسه مورخ ۲۰/۹/۱۳۷۹ شورای پول و اعتبار تأسیس یافته و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب سال ۱۳۵۱، قانون عملیات بانکی بدون ربا، قانون تجارت و مقررات اساسنامه بانک، در مرداد ۱۳۸۰، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و پس از انجام تشریفات و ثبت رسمی بانک به شماره ۱۷۸۰۲۸ در تاریخ ۱۵/۶/۱۳۸۰ در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری تهران ، به موجب نامه شماره ۲۳۴۸/هـ – مورخ ۲۶ شهریور ماه ۱۳۸۰ مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه ۱۳۸۰ آغاز گردید.

اهداف: عبارت است از توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع ، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات ، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین ، همچنین تأمین مالی برای زیربخش های ساخت ، تجارت ، مصرف.

مدت زمان : بانک از تاریخ ثبت برای مدت نامحدود تشکیل شده است.

سرمایه بانک : سرمایه بانک سیزده هزار و دویست میلیارد (۱۳،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال می‌باشد که تماماً پرداخت شده و به سیزده میلیارد و دویست میلیون سهم عادی یک هزار ریالی تقسیم گردیده است.

چشم انداز بانک پارسیان

    1. بانک اول ایران در سهم بازار داخلی،

    1. کسب بیشترین سهم از معاملات بین‌المللی کشور بین بانک های خصوصی،

    1. برترین در گستره خدمات بانکی پیشرفته،

  1. توانمند و متعهد در ایجاد رضایت حد اکثری برای تمامی ذینفعان.

بیانیه مأموریت‌ بانک پارسیان

بانک پارسیان ارائه دهنده کلیه خدمات بانکی و مالی منطبق با نیاز های روز با بهره گرفتن از ابزارهای پیشرفته و نوین و اتکاء به سرمایه انسانی متخصص با بهترین شرایط می‌باشد.

ما به موفقیت خود ایمان داریم زیرا تلاش می‌کنیم:

برترین در تکریم مشتری، سریع ترین در شناسایی و ‌پاسخ‌گویی‌ به نیازها ، متمایز در ارائه کلیه خدمات بانکی و مالی، سودآورترین در سرمایه گذاری ، وظیفه شناس ترین در قبال جامعه و پایبند به بانکداری اسلامی باشیم.

    • سپرده گذاران رضایتمندی کافی از انتخاب بهترین فرصت سرمایه گذاری را داشته باشند،

    • تسهیلات گیرندگان منعطف ترین راه حل های مالی ممکن و متناسب با نیاز خود را دریافت نمایند،

    • خدمات گیرندگان همواره سریعترین و ارزانترین خدمات را تجربه نمایند،

    • شرکای تجاری ما موفق ترین و سودآورترین رابطه تجاری بلند مدت را داشته باشند،

    • سهام‌داران و کارکنان ما خشنود از چشم انداز تداوم موفقیت ما باشند،

    • جامعه از داشتن عضوی که نقش برجسته ای در رونق اقتصادی دارد، خشنود باشد.

  • چشم انداز فعالیت ما همواره تداعی کننده عظمت پارسیان در حیطه بانکداری اسلامی خواهد بود.

ارزش های سازمانی بانک پارسیان

    • ما خود را موظف به ‌پاسخ‌گویی‌ به نیازهای بانکی مشتریان با بهترین کیفیت می‌دانیم.

    • مشتری مداری شعار ما و تکریم مشتری اولویت روابط ما با مشتریان است.

    • ما برای وقت مشتریان ارزش قائل بوده و سرعت در تصمیم گیری و ارائه خدمات سرلوحه تلاش‌های ما می‌باشد.

    • ما محصولات بانک را ‌بر اساس نیاز مشتریان طراحی و عرضه و با نظرات آن ها ارتقاء می بخشیم.

    • ما به محرمانگی و امنیت اطلاعات مشتریان پایبند بوده و آن را یک اصل می‌دانیم.

    • ما خود را متعهد به داشتن بالاترین استانداردهای کیفی در ارائه خدمات به مشتریان می‌دانیم.

    • ما خود را متعهد به تامین منافع حداکثری سهام‌داران می‌دانیم.

    • ما منابع انسانی را مهم ترین سرمایه و عامل اساسی رشد و تعالی سازمانی می‌دانیم.

  • ما به کارگروهی اعتقاد داشته و آن را دلیل موفقیت خود می‌دانیم.

    1. Call Center ↑

    1. Fabrice ↑

    1. Corner ↑

    1. Summer ↑

    1. Gary ↑

    1. Ho Hsu ↑

    1. Harlow ↑

    1. Rice ↑

    1. – Americana ↑

    1. – Stanley ↑

    1. – Management Function ↑

    1. . IVY Ledbetter Lee ↑

    1. – Realistic ↑

    1. – Revolutionist ↑

    1. – Rationalist ↑

    1. – Engineering of Consent ↑

    1. – Feedback ↑

    1. – Idealistic ↑

    1. – Plato ↑

    1. – Press Agentry / Publicity Model ↑

    1. – Public Information Model ↑

    1. – Two–way Asymmetric Model ↑

    1. – Two–way Symmetric Model ↑

    1. – Craft Public Relations Model ↑

    1. – Professional Public Relations Model ↑

    1. – Two–way Model ↑

    1. – Synthesis Model ↑

    1. – Modern Two-way Model ↑

    1. – Grunig ↑

    1. – Hunt ↑

    1. – David Dozier ↑

    1. – Plowman ↑

    1. – Richard West ↑

    1. Persuasion ↑

    1. – P.T Barnum ↑

    1. – Ivy Lee ↑

    1. – Edward Bernays ↑

    1. John Hill ↑

    1. Carter ↑

    1. Newcomb ↑

    1. Chafee ↑

    1. McLeod ↑

    1. Watzlawick ↑

    1. Beavin ↑

    1. Jackson ↑

    1. Thayer ↑

    1. Dozier ↑

    1. Collaboration ↑

    1. Compromise ↑

    1. Attunement ↑

    1. Plowman ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...