۲-۳-۱) تحقیقات مرتبط داخلی ۵۴
۲-۳-۲) تحقیقات مرتبط خارجی ۵۸
۲-۴) چارچوب نظری تحقیق ۶۲
فصل سوم:روش­شناسی تحقیق ۶۷
۳-۱) روش تحقیق ۶۸
۳-۲) جامعه آماری ۶۹
۳-۳) روش نمونه‌گیری ۶۹
۳-۴) روش و ابزار گردآوری اطلاعات ۶۹
۳-۵) اعتبار (روایی) پرسشنامه ۷۱
۳-۵-۱) اعتبار (روایی) محتوا ۷۱
۳-۶) پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه ۷۱
۳-۷) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ۷۲
۷۳
۴-۱) ویژگیهای جمعیت شناختی ۷۴
۴-۱-۱) جنسیت خبرنگاران ۷۴
۴-۱-۲) سن خبرنگاران ۷۴
۴-۱-۳) سطح تحصیلات کارکنان خبرگزاری ۷۵
۴-۱-۴) سطح سازمانی کارکنان خبرگزاری ۷۶
۴-۱-۵) سابقه شغلی کارکنان خبرگزاری ۷۷
۴-۲)آزمون فرضیات تحقیق ۷۸
۴-۲-۱) فرضیه اصلی ۷۸
۴-۲-۲) فرضیه ­های فرعی ۷۹
: ۸۳
۵-۲) پاسخ به پرسش­های تحقیق ۸۵
۵-۳) پیشنهادهای تحقیق ۸۸
۵-۳-۱) پیشنهادهای کاربردی ۸۸
۵-۳-۲) پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی ۸۹

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۴) محدودیتهای تحقیق ۸۹
منابع ۹۰
فهرست جداول
جدول ۲-۱: منابع دانش ۱۷
جدول۳-۱: عوامل سنجش شده در پرسشنامه دانش ۶۶
جدول ۳-۲: ضریب آلفای کرونباخ ابعاد مورد سنجش در پرسشنامه مدیریت دانش ۶۸
جدول ۴-۱: توزیع پاسخگویان بر حسب جنسیت ۷۰
جدول ۴-۲: توزیع پاسخگویان بر حسب گروه های سنی ۷۰
جدول ۴-۳: توزیع پاسخگویان بر حسب وضعیت تحصیلی ۷۱
جدول ۴-۴: توزیع پاسخگویان بر حسب سطح سازمانی ۷۳
جدول ۴-۵: توزیع پاسخگویان بر حسب سابقه شغلی ۷۴
جدول شماره ۴-۶: نتایج آمار توصیفی در مورد وجود فرایند دانش آفرینی ۷۵
جدول شماره ۴-۷: نتایج آزمون میانگین یک نمونه ­ای در مورد وجود فرایند دانش آفرینی ۷۵
جدول شماره ۴-۸: نتایج آمار توصیفی در مورد وجود فرایند اجتماعی سازی ۷۶
جدول شماره ۴-۹: نتایج آزمون میانگین یک نمونه ­ای در مورد وجود فرایند اجتماعی سازی ۷۶
جدول شماره ۴-۱۰: نتایج آمار توصیفی در مورد وجود فرایند بیرونی سازی ۷۶
جدول شماره ۴-۱۱: نتایج آزمون میانگین یک نمونه ­ای در مورد وجود فرایند بیرونی سازی ۷۷
جدول شماره ۴-۱۲: نتایج آمار توصیفی در مورد وجود فرایند ترکیب ۷۷

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...