مارکوس گرانلند

۲۰۰۲

یکپارچگی سیستم حسابداری مدیریت در ادغام شرکت

این مطالعه یافته‌های عمیق­تری نسبت به مطالعات قبلی در مورد یکپارچگی سیستم حسابداری مدیریت، بعد از ادغام­ شرکتها و تغییر پیوستگی حسابداری مدیریت نشان می­دهد. بعد از مقایسه یافته‌های مطالعه موردی با تحقیقات اولیه، این تحلیل به تئوری ساختاری و ابهام هدف تعمیم داده شد.

دیوید نارانجوگیل و فرانک‌ هارتمن

۲۰۰۶

سیستم‌های حسابداری مدیریت، عدم تجانس تیم مدیریت و تغییر استراتژیک

‌یافته­های تحقیق حاکی از تأثیر مهم عدم تجانس تیم مدیریت ارشد بر محتوا و فرایند تغییر استراتژیک است همچنین نشان داد که کاربرد سیستم حسابداری مدیریت به‌طور اخص روابط بین عدم تجانس تیم مدیریت ارشد و تغییر استراتژیک را تعدیل می­ کند.

ال دیستی

۲۰۰۷

چارچوب انجام مدیریت هزینه استراتژیک

چارچوب بر مبنای روابط داخلی و دو جانبه میان تکنیک­ها و فرایند­ها، دیدگاه‌های مختلف پژوهشگران درباره تکنیک­های حسابداری مدیریت استراتژیک و فرایند هزینه ­استراتژیک را به ‌منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای غلبه بر رقبا بصورت‌یکپارچه ترکیب می­ کند.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جیمزای هانتون ویکی آرنولد دانا گیبسون

۲۰۰۱

مشارکت کاربر جمعی : کاتالیزوری برای انسجام گروهی و احترام به درک

-الف بررسی اثر همبستگی گروهی و توجه آگاهانه افراد را در پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری
ب- مقایسه اثرگذاری مشارکت فردی در برابر مشارکت گروهی به این نتیجه می‌رسد که مشارکت کاربران در شکل گروهی نسبت به شکل فردی به‌عنوان عاملی تأثیرگذارتر در پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شناخته شد.

بنت و دیگان

۲۰۰۳

اتخاذ حسابداری مدیریت زیست محیطی : EMA به عنوان یک فعالیت ارزش افزوده

سیستم حسابداری مدیریت محیط را تکنیکی برای تولید، استفاده و آنالیز اطلاعات مالی و غیرمالی برای بهبود محیط و کارایی اقتصادی شرکت جهت دستیابی به سازمان دلخواه بیان کردند.

هیرسولوا و هژاک

۲۰۰۷

حسابداری مدیریت زیست محیطی در شرکتهای چک که سیستم های مدیریت زیست محیطی را به اجرا گذاشته­اند.

این سیستم حسابداری را که نوآوری در سیستم­های حسابداری محسوب می­ شود، به ‌عنوان ابزار مهمی در به حداقل رساندن هزینه‌های کل یا هزینه‌های محیطی و کاهش ضربه­های محیطی بر خدمات، محصولات، فعالیت­ها، قیمت­ها و درآمد دانستند.

داچ فایارد

۲۰۱۲

اثر مدیریت هزینه داخلی، یکپارچه سازی سیستم­های اطلاعاتی و ظرفیت جذب برای مدیریت هزینه درون سازمانی در زنجیره تامین

نتایج نشان داده­اند که ارتباط منابع داخلی الکترونیکی و منابع خارجی یکپارچه، مدیریت هزینه داخلی و ظرفیت پذیرش مستقیم و غیر مستقیم قوانین نشانه ایست در توسعه یک مدیریت هزینه و دریافتیم این منابع بر روی هم برای رساندن شرکت به نهایت سود تاثیر دارند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...