بیش­ترین شکاف در متغیر ارتباط، میان انتظارات و ادراکات تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی انتظار تعاملات مناسب­تری را از تأمین­کنندگان خود دارد.
بیش­ترین شکاف در متغیر تضمین، میان انتظارات و ادراکات تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که کارکنان تأمین­کننده در ایجاد حس اعتماد و اطمینان به شرکت روغن نباتی موفق نبوده­اند، زیرا انتظارات شرکت روغن نباتی آن چیزی نیست که دریافت کرده ­اند.
بیش­ترین شکاف در متغیر پیش­دستی، میان عملکرد واقعی تأمین­کنندگان و ارتباط با تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان در پیش ­بینی نیاز شرکت روغن نباتی موفق بوده ­اند و به وعده­هایشان عمل کرده ­اند.
بیش­ترین شکاف در متغیر شایستگی، میان عملکرد واقعی تأمین­کنندگان و تدوین برنامه برای اجرای ادراکات آن­ها می­باشد و این بدین معناست که صلاحیت و توانمندی کارکنان تأمین­کننده آن­گونه که در برنامه پیش ­بینی شده، در عمل پیاده­سازی نشده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

بیش­ترین شکاف در متغیر دوستی، میان عملکرد واقعی تأمین­کنندگان و تدوین برنامه برای اجرای ادراکات آن­ها می­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان توانسته ­اند در برقراری رابطه صمیمانه، آن­چه را در برنامه جای داده شده است، در عمل پیاده­سازی کنند.
بیش­ترین شکاف در متغیر عملکرد میان انتظارات و ادراکات تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان نتوانسته­اند انتظارات شرکت روغن نباتی را در رابطه با ویژگی­ها و مشخصات کالا و یا خدمتی که به آن ارائه می­دهد، برآورده سازند، زیرا دریافتی شرکت روغن نباتی کمتر از انتظاراتش می­باشد.
بیش­ترین شکاف در متغیر تحویل بدون خرابی، میان درک مدیران تأمین­کنندگان از انتظارات تولیدکننده و تدوین برنامه تأمین­کنندگان برای اجرای ادراکاتشان می­باشد و این بدین معناست که مدیران تأمین­کننده نتوانسته آنچه را از درصد خرابی کالا درک کرده ­اند در برنامه خود بگنجانند.
بیش­ترین شکاف در متغیر هزینه قابل قبول، میان انتظارات و ادراکات تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان نتوانسته­اند انتظارات شرکت روغن نباتی را درمورد قیمت معقول و منطقی برآورده سازند.
بیش­ترین شکاف در متغیر پاسخگویی، میان درک مدیران تأمین­کننده و انتظارات تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان درک درستی از انتظارات شرکت روغن نباتی نسبت به درخواست­هایش ندارند.
بیش­ترین شکاف در متغیر سرعت عمل، میان ادراکات و انتظارات تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی انتظار بیش­تری از تأمین­کنندگان در رابطه با پاسخ به درخواست­هایش دارد.
بیش­ترین شکاف در متغیر تمایل به اصلاح خطا، میان اداراکات و انتظارات تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی انتظار بیش­تری از تأمین­کنندگان خود برای تصحیح خطاهایش دارد.
بیش­ترین شکاف در متغیر زمان انجام تعهد توافق شده، میان درک مدیران تأمین­کننده و انتظارات تولیدکننده می­باشد و این بدین معناست که مدیران تأمین­کننده درک درستی از انتظارات شرکت روغن نباتی نسبت به سرعت پاسخگویی به سفارشاتش ندارد.
بیش­ترین شکاف در متغیر روش سفارش­دهی راحت و مناسب، میان تدوین برنامه برای اجرای ادراکات و عملکرد واقعی تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که مدیران تأمین­کننده نتوانسته­اند آن­چه را در رابطه با فرایندهای کاری مناسب که در برنامه دیده­اند در عمل پیاده­سازی کنند.
فرضیه 1-1: میان عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تولیدکننده شکاف وجود دارد.
مرحله اول: تعریف فرضیات آماری (H1 و H0)
H0: بین عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تولیدکننده تفاوت معناداری وجود ندارد.
H1: بین عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تولیدکننده تفاوت معناداری وجود دارد.
فرضیه مستقیم اول با کسر عملکرد دریافتی تولیدکننده از عملکرد مورد انتظار خود به دست می ­آید، که ممکن است شکاف مثبت یا منفی باشد. در جدول 4-6 نتایج آزمون t زوجی برای این شکاف نشان داده شده است.
عملکرد دریافتی تولیدکننده – عملکرد مورد انتظار تولیدکننده = شکاف 1-1
جدول 4-6- نتایج آزمون t زوجی برای شکاف مستقیم 1-1

متغیرها
(سطح معناداری) T-value
متغیرها
(سطح معناداری) T-value

ارتباط

(000/0) 508/9

هزینه قابل قبول

(000/0) 180/11

تضمین

(000/0) 979/9

پاسخگویی

(000/0) 0322/2

پیش­دستی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...