۱۴

۵.۰۳

جمع کل

۲۷۸

۱

مودار(۴-۳) وضعیت سابقه خدمت
۴-۳ آزمون کلموگروف- اسمیرنوف
برای استفاده از تحلیل مسیر و روش های رگرسیونی باید خطاها، دارای توزیع نرمال باشند. برای بررسی این موضوع از آزمون کلموگروف- اسمیرنوف استفاده می­ شود.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول(۴-۴)آزمون کلموگروف- اسمیرنوف

خطا

حجم نمونه

۲۷۸

کلموگروف-اسمیرنوف

.۴۲۱

مقدار احتمال

.۰۸۱

در جدول فوق تعداد برابر ۲۷۸و مقدار آماره اسمیرنوف – کلموگرف برابر ۰.۴۲۱ است. مقدار p_value که در سطر آخر نشان داده شده­است برابر ۰.۰۸۱ می­باشد چون بزرگتر از سطح معناداری ۰.۰۵ است پس فرض نرمال بودن پذیرفته می­ شود.
دراین پژوهش از نرم افزار AMOS استفاده می­کنیم. خروجی زیر از نرم افزار AMOS، تحلیل مسیر مدل فوق را نشان می­دهد که در آن فلش­های یک سویه بیانگر وجود روابط خطی بین متغیرها است. اعداد نوشته شده روی این خطوط ضرایب رگرسیونی برآورد شده را نشان می­ دهند که از نرم افزار AMOS بدست آمده­اند. منظور از متغیر error جمله خطا می­باشد که باید در هنگام معرفی متغیرها به عنوان عبارتی درون­زا در نظر گرفته شود.
۴-۴ تجزیه و تحلیل اطلاعات
در این قسمت نظرسنجی مربوط به بانک ملی را تحلیل می­کنیم. ابتدا به پایایی پرسش نامه­ای که به مشتریان بانک ملی داده­ایم با بهره گرفتن از معیار آلفای کرونباخ پرداخته می­ شود.
جدول(۴-۵) آلفای کرونباخ

شاخص اطمینان

آلفای کرونباخ

حجم سوالات

.۷۹۵

۲۵

در جدول فوق معیار آلفای کرونباخ برابر ۰.۷۹۵ است و چون بیشتر از ۰.۷۰ می­باشد پس می­توان گفت که این پرسش نامه پایاست. در این مدل تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته بررسی می­ شود. بنابراین مدل مورد نظر به صورت زیر می­باشد:
نمودار(۴-۴) ضرایب رگرسیونی متغیرهای مستقل
در شکل فوق ۰.۶۳ نشان­دهنده ضریب رگرسیونی میان متغیرهای سرعت ورود و صادرات و انتخاب بازار هدف است و ۱.۱۶ نشان دهنده واریانس متغیر سرعت ورود است. سایر مقادیر نیز به همین صورت تفسیر می­شوند.
۴-۴-۱ ضرایب رگرسیونی متغیرها

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...