(خیلی کم= ۱ کم= ۲ متوسط= ۳ زیاد= ۴ خیلی زیاد= ۵)
۴-۲-۷- ارتباطات سهام در رسانه بازاریابی اجتماعی
در بررسی ارتباطات سهام برای ارائه در رسانه بازاریابی اجتماعی بهمنظور تشویق به سپردهگذاری و تقویت ارزش سهام موسسه مهر هشت گویه مدنظر قرار گرفت و از پاسخگویان خواسته شد تا نظر خود را در مورد میزان مناسب بودن این محتواها، بیان کنند. نتایج بدست آمده نشان داد که ۶/۵۳ درصد پاسخگویان درحد متوسط تبیین وضع موجود موسسه مالی و اعتباری در خصوص خدمات، تسهیلات وسپردهها را مناسب میدانند و ۵/۴۴ درصد درحد متوسط تبیین نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصتهای مطرح در خصوص خدمات و تسهیلات موسسه مالی و اعتباری را مناسب ارزیابی کردند. همچنین ۸/۳۹ درصد درحد زیاد تحلیل هزینه- منفعت ناشی از استفاده از خدمات و تسهیلات موسسه مالی و اعتباری توسط مشتریان، ۱/۴۵ درصد درحد زیاد اطلاعرسانی در خصوص خدمات ارائه شده و شیوه های اخذ خدمات توسط مردم، ۵/۴۴ درصد درحد متوسط اطلاعرسانی در خصوص روش های استفاده تخصصی از خدمات موسسه مالی و اعتباری، ۵/۵۵ درصد درحد متوسط افزایش آگاهی با هدف افزایش تعهد مردم و مسوولیتپذیری آنان نسبت به موسسه مالی و اعتباری(پرداخت به موقع اقساط و دیون)، ۶/۵۷ درصد درحد متوسط افزایش آگاهی در راستای برنامههای تسهیلاتی و خدماتی در دست اجرا و پروژه های آتی قابل ارائه به مشتریان و ۶/۵۷ درصد درحد متوسط افزایش آگاهی نسبت به ضررهای ناشی از عدم فعالیت و بهرهبرداری از خدمات و تسهیلات موسسه مالی و اعتباری را مناسب برای ارائه در رسانه های بازاریابی اجتماعی موسسه مهر میدانند. در اولویتبندی گویه ها با بهره گرفتن از ضریب تغییرات، نتایج نشان داد که بالاترین مناسبت با تبیین نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصتهای مطرح در خصوص خدمات و تسهیلات موسسه مالی و اعتباری است و در اولویتهای بعدی اطلاعرسانی در خصوص خدمات ارائه شده و شیوه های اخذ خدمات توسط مردم و تحلیل هزینه- منفعت ناشی از استفاده از خدمات و تسهیلات موسسه مالی و اعتباری توسط مشتریان قرار دارد. در اولویت آخر نیز افزایش آگاهی نسبت به ضررهای ناشی از عدم فعالیت و بهرهبرداری از خدمات و تسهیلات موسسه مالی و اعتباری قرار دارد. نتایج در جدول(۴-۷) آمده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول شماره ۴-۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ارتباطات سهام و نقش رسانه بازاریابی اجتماعی

گویه

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

بدون پاسخ

Mean

SD

CV

Rank

f

%

f

%

f

%

f

%

f

%

f

%

تبیین وضع موجود موسسه مالی و اعتباری در خصوص خدمات، تسهیلات وسپرده ها

۴۸

۵/۱۲

۲۰۶

۶/۵۳

۹۴

۵/۲۴

۲۴

۲/۶

۱۲

۱/۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...