دانشگاه علوم تحقیقات کرمانشاه
دانشکده حقوق
پایان نامه جهت دریافت درجه ی کارشناسی ارشد رشته حقوق عمومی
عنوان:
استقلال آموزشی مالی واداری دانشگاهها
دانشجو:
سمیه پاراد
استادراهنما:
دکترعلی اکبرگرجی ازندریانی
استادمشاور:
دکترمحمدجوادجعفری
تاریخ:
شهریور۱۳۹۳
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه
تعهد نامه اصالت رساله یا پایان نامه تحصیلی
اینجانب …………. دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته / دکتری تخصصی در رشته ……… که در تاریخ ………….. از پایان نامه / رساله خود تحت عنوان …………………………………………..
……………………… با کسب نمره …………. و درجه …………. دفاع نموده ام بدینوسیله متعهد میشوم :
این پایان نامه / رساله حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران ( اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و ….) استفاده نمودهام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آنرا در فهرست مربوطه ذکر و درج کردهام.
این پایان نامه/ رساله قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی ( هم سطح، پایین تر یا بالاتر) در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ارائه نشده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده و هرگونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و … از این پایان نامه یا رساله را داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد، مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.
چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را میپذیرم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلیام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.
نام و نام خانوادگی:
تاریخ و امضاء:
با سپاس از ..
جاری; خدای بزرگم
حامی:پدرومادرعزیزم
مجرب:اساتید گرانقدرم
سپاس از..
زحمات جناب آقای دکترگرجی
استادگرانقدر که مرا نه تنها در این رساله همراهی وهمیاری نمودندبلکه رفتارومنش ایشان همیشه برای من راهبر بوده.وازمحدودانسان هایی است که خداوند بر سرراه این حقیرقرارداد که ازحضورشان خشنودوبهره ببرم و که دروصف ایشان به همین بیت شیخ ابوالسعیدابولخیراشاره میکنم:
ای خالق خلق رهنمایی بفرست بربنده بی نوا نوایی بفرست
کارمن بیچاره گره درگرهست رحمی بکن وگره گشایی بفرست
از اساتیدمحترم دکترحاتمی عزیز تشکر میکنم که افتخار شاگردی ایشان را داشته ام همیشه برای من یادآور استادی حامی وپشتیبان دانشجوبوده وازاینکه داوری پایان نامه ام رو به عهد دارند بسیارخرسندم وبه نظراتشان ارج مینهم..ازاستاددکترجعفری مهربان تشکرمیکنم طی این دوسال همواره نهایت لطف را به بنده داشته وهمیشه به نوعی در مشکلات یاری رسان بودند…
تقدیم به پدر و مادرم
خدای را بسی شاکرم که از روی کرم، پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه درخت پربار وجودشان بیاسایم و از ریشه آنها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان در راه کسب علم و دانش تلاش نمایم. والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم، چرا که این دو وجود، پس از پروردگار، مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند. آموزگارانی که برایم زندگی، بودن و انسان بودن را معنا کردند..
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده ۱
طرح مسئله ۲
اهمیت موضوع ۳
فرضیه تحقیق ۴
روش جمع آوری اطلاعات ۵
روش تحقیق ۵
پیشینه تحقیق: ۶
پایان نامه های مشابه ۶
ضرورت موضوع ۷
بخش اول: بایسته ها ۸
فصل اول: مفاهیم وتعریف موضوع ۸
مبحث اول: مفاهیم ۸
الف:دانشگاه ۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...